Vampire Diaries..

Heej bloggen!
Har tyvärr inte hunnit blogga på ett tag för att jag har haft så mycket att göra :( och så börjar skolan snart och då kommer inte jag att ha tid att blogga så då kommer det högst att vara 1-2 inlägg per dag..
Men nu ska jag berätta om igår :)
Fredags: Som sagt igår åkte min familj (inte pappa) till farsta för att vi skulle ha nån släkt - träff ?
Vi hade också hyrt en lokal för att det inte ska bli trångt hahahahah för att det var rätt så många kom..
Sen gick jag och Fatima till Farsta C och där så hitta jag världens snyggaste väska asså den är skitsnygg (ska försöka lägga upp en bild på den men min dator är typ trasig, funkar bara ibland)
Men iallafall så är den skitsnygg!
Sen efter jag har köpt väskan så köpte jag godis och gick tillbaka till lokalen, sen hade vi roligt där och kom hem typ vid 11-11.30.
Sen så kolla jag och Camilla på Vampire Diaries, jag måste bara säga att det är helt UTAN TVEKAN den bästa serien någonsin den är så bra! (är den någon annan som ser vampire diaries? kanske du Parisa)
Sen gick jag och la mig..
Och idag har inte jag gjort något speciellt kanske åker och handlar med mamma & pappa :)
och imorgon ska jag nog vara med Zoe <3
och på måndag så börjar skolan igen.
Men nu ska jag svara på några frågor:
1: Till
Linn som skrev:  
men åh, vilken gullig blogg! :D
hur bra var Alice i Underlandet från en skala 1-10 ;) jag vill se den! ;)
hur har dan varit?

Svar: Åh, tack <3 Själv tycker jag att Alice i underlandet var jättebra så jag ger den en 10 så jag tycker att du borde se sen, jag rekommenderar att du borde se den 3D :)
2: till
Madde som skrev: Vad tycker du bäst om; godis eller chips?
Svar: Jag tycker bäst om Marabou Digestiv :) jag älskar choklad hahahah :)
Det var allt / Lema

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag ser vampire diaries, fast jag tycker att böckerna är bättre än serien! :)

2010-03-06 @ 16:22:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0