Hiss & Diss

Thumbnail


1:   Thumbnail 

Nivea body "krämen" den är skitbra att smörja in sig efter man har duchat ! :)
Själv brukar jag alltid ha den efter när jag har duchat. (förlåt om bilden är suddig de andra kommer nog också att vara de)


2: 
Thumbnail 

Isadora Build up extra, är skitbra den får mina ögonfransar bli skitlånga :) , men själv använder jag inte mascara jätte ofta men när jag gör det så..

3:  Thumbnail 
MIN MOBIL! hahahah älskar bara den, var tvungen att hissa den.
Mobilen är en W580i (rosa & det är en musikmobil)

Det är bara småsaker jag HISSA men..



DISS!


1: Vinter hatar bara vinter längtar skitmycket till sommaren.
(har redan handlat skor & kläder till sommaren) hahahahah :)


2:

De har skitdålig kvalitet köpte uggs där och de gick sönder efter 2 veckor typ men köpte 2 par skor till efter uggsen och de gick sönder, det blev hål i de och skinnet lacka bort. (Men tycker att de har skitsnygga skor men bara dålig kvalitet!)

/ Lema




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0