MVG..

Heej bloggen!
Jag är hemma hos en komis nu och bloggar från henne :)
Idag har jag inte gjort någon speciellt fick tillbaka ett svenska prov idag och fick alla rätt och om det var betyg mässigt så skulle jag få ett MVG hahahah jag får alltid alla rätt so me..
Baka med Nathalie och Zoe för en stund sen, vi baka kladdkaka men vi orka inte ens 1 bit var för att vi hade ätit mackor innan hahahahaha händer alltid så och då menar jag det..
Nu kommer en bild på en del av min jacka fick inte med en bild på hela jackan för att min kamera funkar inte igen den krånglar hela tiden..




En del av min vår jacka

/Lema

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow tack så jätte jätte mycket för din fina komentar



din blogg e också fett grym



kram

2010-03-09 @ 19:33:52
URL: http://kandisglamor.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket jag älskar ocksa din blogg jätte mycket



kram

2010-03-09 @ 19:37:48
URL: http://kandisglamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0