http://parisaas.blogg.se/

Shosan alla ! Kom hem för nån timme sen. Vet ni vad jag har bestämt? Ska börja blogga i min egna blogg, haha. Lema ska ju inte fortsätta blogga nå mer, sa hon, så det blir bättre om jag också slutar, jag vet att det är svårt för er att höra, men tårka tårarna, JAG FINNS JU KVAR, på min blogg. Http://parisaas.blogg.se/

 

Så jag ska börja skirva där IMORGON, glöm inte att kolla då! Men nu ska jag leta efter en film & senare ska jag ner och köpa chips, har massor med läsk hemma, goodie. Efter skolan så gick jag till centrum med Elli, träffade Nora & Meyav också, så var med dom. Sen designade jag & Elli en dock-modell, i centrum, inför modevisningen i think, och snyggaste kommer vinna, ni vet inte hur snyggt vi gjorde, asså. Haha men men, sen gick vi hem osv. Tog värsta omvägen, XD. Men snart så ska jag lägga upp Dagens outfit, så hörs vi senare, k i s s e s / Parisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0