Hiss & Diss


- Idolbilderna! Båda är skitsnygga, och jag kan inte fatta att JAG fått några :O Jag är ju bara en "småbloggare", så är chockad, men otroligt glad!
 
Mina fina idolbilder :)

- Kenza Zouiten. Igen haha, jag älskar henne, hon är bäst & hennes blogg är den bästa i hela jordklotet så hiss på henne. :)

Kenza & söta Armani!
bild från http://kenzas.se/

- Twilight-böckerna
. Dom är fett bra, hahaha tröttnar som sagt aldrig på dom. ^^

Twilight böckerna!

- Sommar & sol!  Jag mår så bra av det. Bort med snön, fram med sooolen.

G E   M I G   S O M M A R

- Vår bloggdesign! Den är fett snygg & gör så att man vill blogga haha. Tummen upp! http://sandract.blogg.se/

Hur snygg!? :D


-
Fjortisar! Okej jag vet att fjortisarna har minskat nuförtiden, finns inte lika många som förut. Thank god, för jag HATAR fjortisar :) Simonne är min fjortis <3 Och det är det inget fel med, ;) HAHA

BORT MED ER
p.s kolla på ansiktet & sen halsen.

- Hård lasagn. Ueew. Så jävla äckligt & misslyckat, totally yuck.


- Anonyma elaka kommentarer..har ni inget bättre för er än att sitta och skriva elaka dryga kommentarer, och om ni ska göra det, stå för det ni säger & skriv ett namn, ERT namn, förresten.
LÄNK

/Parisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig om allt! usch på fjortisar!



hallå Parisa kolla din mejl, har skickat en idolbild till dig eftersom du är bäst :) kramar

2010-03-20 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0