Heej..

Heej bloggen!
Idag är det söndag och det betyder tråkdag!
Asså seriöst jag har alltid tråkigt på söndagar fattar inte varför hahahahahah..
Skulle ha vart med Zoe idag men hon kunde inte (har inte vart med henne på hela lovet)
Jaa, men dagens planer är nog att ducha, packa väskan och fixa kläder till imorgon (vilka stora planer)
Juste igår så köpte jag 

Thumbnail 
Idomin till läpparna (skitbra till vintern till de som har torra läppar det är en mini tub)

Men här kommer några bilder till Parisa:

Thumbnail
Jag har fortfarande kvar hjärtat som jag fick av Frida i 4:an tänk att jag fortfarande har kvar den..
Kommer du ihåg de?

Thumbnail
Och så har jag kvar de hära ramen som va gjorde på träslöjden jag tror att vi gjorde de i 4:an också..
Det är 3 saker jag har kvar: Klänningen , ramen och hjärtat
Fatta att jag har kvar de.

/Lema


Kommentarer
Postat av: Parisa ♥♥♥

asså hur kan du ha kvar dom!? :O

asså shit, mina var typ borta sen jag fick dom :S HAHAHHAHAA

2010-03-07 @ 12:22:50
URL: http://parisaochlema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0