Grymt rolig kväll! =)

Hejsan! Jag kom hem för ungefär 15min sen. Ska berätta lite om dagen,

efter hemspråken med Nazia & Zuhal, så mötte jag upp tjejerna utanför ringen. Det var alltså jag, Allison, Elli, Emma, Sirvan, Mairim & Claudia! Härliga tjejor ;) Sen gick vi och handlade 2 påsar chips, 1 dipp & 3 STORA flaskor läsk, cola, fnata and sprite. Haha sen gick vi alla hem till Claudia (ändrade planer, vi gick inte till Allison alltså) och satte på filmen. Det blev en skit läskig skräckis. Instängd filmen rekommenderas för de som älskar skräck, för tro mig, den var LÄSAKIG, typ jävlliiggt..hahah men men, vid halv 8 började vi röra oss hemmåt, Elli, jag, Allison & Emma gick tillsammans till ika, sen lämnade vi Elli, sen Allison & sen gick jag och Emma hemmåt, för vi bor asnära varann. :) Nice! Orkar inte berätta mer nu haha, men ni får lite bilder iaf, hihi. EnJoY biitches.


Elli, jag, Emma & Allison. Vi satt SKITTAJT ihop, eftersom filmen var så läskig. ^^


Elli & jag under "kiss & bajs pausen" som Allison kallade det :)


Mairim & Sirvan!


Sirvan, Claudia & Mairim, sötnosar <3


Ett till foto på snyggingarna ;)


Elli, jag & Emma. <3


Myys, allison skitsöt som VANLIGT!


Allison & jaaag <33333333 inne på toan...
mohahaha, lovar vi gjorde inget annat där inne, eller gjorde vi? dundundun,,,

Det var det, kisses & hugs / Parisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0