Framför TVn

Hej alla bajskorvar :) BajsbajsBAJSkorvar. Usch nu kommer jag inte vilja äta korv på länge.

Haha nädå (jo!?), sitter iaf framför TVn med en macka i handen & ett glas juice bredvid mig, i vardagsrummet, Nazia har utvecklingssamtal just nu (lycka till, du lär behöva det ) och Maria är på sitt rum :) Mamma är hos N & pappa är på jobbet...zappar mellan Simpsons & Förhäxad, kan inte bestämma vilket som är bäst så tar båda, haha. Hade iaf idrott som sista lektion och fick världens vidrigaste skavsår på knät, usch & fy, haha. Bara för vi körde Inidan smyg, och jag gleeeed fram med knäna mot plinten (stavning?) och fick ett öppet sår :(, men nu ska jag fortsätta äta & kolla på TV, hörs lite senare med dagens outfit, bajsa på er sålänge! (asså vad är det med mig och bajs :O)

/ Parisa :D

I somras, lekte med min kusin i sanden, härligt härligt härligt,
bajs (!) vad jag saknar sommarn!

Kommentarer
Postat av: tilda

sv: tack så mycket! :)<3

din blogg är ox jätte fin :D

2010-03-22 @ 16:48:08
URL: http://geizha.blogg.se/
Postat av: emelie

du är med i veckans blogg!

se till att få så många röster du kan, lycka till! :)

http://emelieidadelina.blogg.se/2010/march/rosta-pa-veckans-blogg.html

2010-03-22 @ 18:14:46
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haahhaha du är fet sköön asooh parisa ! // bajs ätaren (okej den var skitdålig -.-)

2010-03-22 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0