DEPPAD

Heej alla! Kände mig RIKITGT nere & deppad igår hela dagen, började grina för varenda småsak alltså! Usch vad hemskt..tur att jag har så fina vänner & att det är över idag, mått super hela dan. Thats good !

Var en rikitgt trevlig dag idag men lite rörig haha. Men jaa, i guess i feel great anyways. Har inget speciellt på mig idag, så orkar inte med outfitbilder idag. Men nu ska ni få en massa bilder som jag har!


mairim senhit emma elli allison jag nora simonne (igår)


BÖGHÖG (igår)


Okej, LEBBHÖG, haha kolla på mig, är helt upponer (igår)


Kanske denna outfit imorgon? Eller vad sägs?


nora elli jag emma senhit simonne mairim (igår)


allison claudia simonne jag elli senhit mairim (igår)


Jag & Allison idag efter skolan <3 jag bjuder..


Nazia lagade nått, sen blev det här kvar i kastrullen när hon tömt inehållet :O
Det såg feeeett fint och coolt ut, hahaha.


HAHA jag & Nazia i somras, fjortisar mhm! :) <3


NYLIGEN


Min söta lilla kusin Pamir, och jag, i jullovet i think.


HAHA sööötnos, får jag äta upp dig ?, tar kinderna först! ♥

Bjuder på alla bilder, hihi. ^^ Puss puss / Paaarisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fina bilder:)

2010-03-26 @ 11:16:14
URL: http://kandisglamor.blogg.se/
Postat av: Mitra

nazie laga maaat?! ;O;O;O

2010-03-26 @ 16:47:16
Postat av: s

sötaste bebisen!

2010-04-05 @ 20:03:37
URL: http://loveglamour.wordpress.com/
Postat av: MARILENA

Haha roliga bilder :)

2010-04-07 @ 22:14:51
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0