Dagens inköp..

Heej bloggen!
idag så vakna jag vid klockan 9.00 , sen åkte jag till Haninge Centrum med min syster (fatima).
Fick med mig några saker :) älskar när jag köper nya saker hahahahahahah.
Sen kom jag hem bytte om till sköna "myskläder" och la mig i sängen med ett stort glas Fanta Exotic. Och börja läsa Män som hatar kvinnor..
Men nu kommer det bilder :)

Thumbnail Bild nr 1


Thumbnail Bild nr 2


Thumbnail Bild nr 3

Bild nr 1: En fin jacka/(något man kan ha över nåt) är perfekt till våren
Från HM :)

Bild nr 2: Kunde inte bestämma vilken färg jag skulle köpa så fick hem båda till slut hahaha.
Men gäller samma sak för den som bild nr 1.
Från HM :)

Bild nr 3: Ett jättefint nagelack (det är en fin ljusrosa färg men det syns inte så bra på bilden.)
Också från HM 39.50:- 

/Lema




Kommentarer
Postat av: emelie

ja! hiss hiss hiss :D

2010-03-13 @ 14:57:30
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0