22:e Mars..

Heej bloggen!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men..
Kommer nog bara att uppdatera en gång per dag.
Kom hem från skolan kl 15.00 ungefär och kolla på Förhäxad kolla på det skitmycket när jag var yngre . :)
Skicka in en svenska läxa precis till min lärare så nu är den klar haha .
Men nu kommer det lite svar till Angela (förlåt om jag svavar fel eller nåt)
Hon skrev så här:
Tröjan kostar 49:-
Svar till A: Hejhej, vill först säga att jag ljuger inte i min blogg och att där jag köpte min tröja kosta den 149:- och då kanske den kosta 49:- där du såg den eller köpte okej?
+ att vissa affärer reavarar kläder snabbare än andra .
Hoppas att du fick svar..

Thumbnail En bild på min jacka och väska.
Svart Everest jacka - Stadium
Brun väska - Accent

Thumbnail  Thumbnail 
En bild på Dagens - Outfite (hoppbild nr 2 hahahah)

Leggins - Gina
Tröja - Gina
Linne - Kommer inte ihåg.

/Lema



Kommentarer
Postat av: milka

Vilken gullig blogg du har!

2010-03-22 @ 20:18:39
URL: http://milkafembro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0