18:e Mars..

Heej bloggen!
Förlåt för att jag har bloggat så dåligt men har bara inte haft lust.
Idag så hände det inget speciellt i min skola "händer typ alldrig nåt speciellt" hahah
Sen när jag var på väg hem från skolan så var jag skitsugen på Marabou. Så jag gick till Maxi och köpte det. :)
Visste ni att jag fyller år i April Men jag gör det iallafall och då ska jag säkert ha en liten filmkväll eller nåt liknade.
Och då är Parisa självklart bjuden :)
Juste Vampire D börjar idag WIHOO har längtat så mycket efter det..
Svar till Parisa: Jag svärde på gud att jag skulle vinna och jag håller för det jag sa moahaha moahaha
Parisa inse jag är äldst <3

Det var allt för juste nu hejdå :)
/Lema

Kommentarer
Postat av: Parisa ♥

hahahhahahah jaa vi får se vem som vinner Lema XD <3

2010-03-18 @ 17:59:48
URL: http://parisaochlema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0