14:e Mars..

Heej bloggen!

Jag vet att jag inte uppdaterar så mycket typ bara 1-2 inlägg per dag. Och det är dåligt så nu ska jag bli bättre har jag bestämmt mig för.
Men idag så vakna jag vid kl 10 , men så kom min syster (fatima) in i mitt rum och börja sjunga och väckte mig fick typ värsta dampen. Hahahah
Senare gick jag ut på långpromenad med mina 2 småsystrar <3 (Aisha & Fatima fast är fortfarande småsur på Fatima)
Och vi hade det trevligt lekte med Aisha gungade O.S.V :)
Kom hem för en stund sen och åt bulle men mjölk hahah.
Imorgon så börjar skolan igen och då lovar jag att visa dagens "outfite" :)
Ska nog ta och använda min nya väska och Everest jackan..
Men tygskorna får jag vänta med.

Thumbnail 
Det fösta jag gjorde när jag tog upp datorn , kolla på vår blogg ..
Men bra att Parisa skriver många inlägg.


Thumbnail 
Jag på morgonen Fatima tog visst bilden. Om någon undrar vf ansiktet är under täcket är det för att det var jättemycket sol på morgonen och det blev jätteljust i rummet , och glömde visst att dra igen gardinerna igår kväll..


Thumbnail  Thumbnail 
Hade lite småtråkigt för en stund sen , så tog lite bilder på mitt fina ljus :)

Det var allt för just nu hejdå
/Lema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0