(Kom inte på en rubrik)

Hej hej, det är Lema här.
Idag så åkte jag till simhallen med min familj (basta bara) för att det var skitmycket folk där hahahaha.
sen åkte jag till haninge centrum med min syrra, handlade 2 cardigan och en tröja.
Sen åkte jag och handla mat med mina syrror och pappa, köpte typ 1 kg godis kommer att få skitont i magen hahahaha (typiskt mig)
Juste jag ringde parisa nyss kom inte ihåg lösenordet till bloggen hahahahah .

Här är sakerna jag köpte :


Köpte en svart och vit. (bra till sommaren)





Och så köpte jag en tröja också bra till sommaren :)


/Lema


Kommentarer
Postat av: Zoe! : )

Ha på den dära tröjan iskolan!!!;)

2010-03-01 @ 10:45:47
URL: http://livetenligtzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0