Snögubbe :)

Heej.
Jag vakna vid 10 typ för att min syrra (Fatima hon är 11 år asså ett år yngre än mig) ville ha godis?
Men jag fick typ damp på henne, sen åt jag frukost då blev jag glad hahahahahahahah.
Efter så gick jag ut med mina 2 småsystrar (Fatima. & Aisha som är 3) vi gick till bakgården och byggde en snögubbe eller jag för det mesta.
Imorgon så ska jag , Fatima , Camilla (Camilla är 16 år hahah jag har 3 systrar) och pappa till stan eller nåt och då ska jag köpa de här skorna:



Jag älskar såna här skor till sommaren :)

Här är snögubben jag byggde:




(skiful snögubbe men jag gjorde den själv så helt okej om bara jag har gjort den)





https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1704937/images/2010/img_2989_76283979.jpg

(jag bakom snögubben hahahaha)


/ Lema




Kommentarer
Postat av: Parisa :)

haha fan vad kul :D<33

2010-02-28 @ 16:26:03
URL: http://parisaochlema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0